niedziela, 30 grudnia 2012

Pamiętacie jak 30 dni temu pokazałam Wam pierwsze zdjęcie malucha ? Zobaczcie co z niej wyrosło !



Jest już w pełni samodzielnym jeżykiem. Je suchą karmę, pije z miseczki wodę, załatwia się do kuwety a w kołowrotku spędza większość nocy. Martwi mnie tylko fakt, że ma niepohamowany apetyt, miseczkę odwiedza w ciągu dnia co 2-3 godziny po czym wraca spać do swojego domku. Grube jeże to nieszczęśliwe jeże, dlatego nigdy nie dopuszczam do tego aby moje zwierzaki były otyłe. Jeszcze tydzień młoda będzie mieszkać z mamą, po tym czasie przeprowadzę ją do tymczasowego domku, gdzie będzie się przyzwyczajać do życia bez mamy, wtedy zacznę jej dozować karmę bo teraz miseczka zawsze jest pełna aby jeżynka miała stały dostęp do pokarmu, ponieważ cały czas karmi młode.
Prawda, że wyrosła na uroczego malucha? ;)
Aha zapomniałam dodać, że jest strasznie rozpuszczona ( jak to na jedynaka przystało :)) przez jeżynkę i przez wszystkich domowników. Niczego się nie boi, jest bardzo oswojona i ciekawska, naprawdę trudno mi będzie rozstać się z nią, jest wyjątkowym jeżykiem.

1 komentarz: