czwartek, 3 stycznia 2013

Witaj 2013 !!! =)

Witam Was w Nowym roku :)
Mam nadzieję, że zabawa w Noc Sylwestrową była szampańska i trwała do białego rana.
Życzę Wam, aby rok 2013 był lepszy od 2012 :)
Przed wyjściem na sylwestra porobiłam zdjęcia mojej stylizacji i chciałabym się teraz podzielić nią z Wami.






Uwielbiam połączenia czerni z kolorem złotym, sama często zestawiam te barwy razem, więc jak zobaczyłam sukienkę nie zastanawiałam się długo, od razu wiedziałam, że będzie idealna na noc sylwestrową. Na większe wyjścia zawsze stawiam na klasykę, czyli czerwone usta i paznokcie. Dobrze jest mi w tym kolorze, dlatego rzadko eksperymentuję, jednak w tym roku klasyczną czerwień zastąpiła fuksja.
Na pewno będę częściej wracać do tego koloru, jest ciekawszy i odważniejszy od czerwieni.
 

1 komentarz:

  1. świetna sukienka, wstaw zdjecia gdzie masz ja na sobie, rowniez zycze samych dobrych rzeczy w 2013 ;)

    OdpowiedzUsuń