niedziela, 13 stycznia 2013

coś pięknego

hej :) Pewnie jak większość z Was i mnie dopadł szał wyprzedaży. Nie wiem czemu, ale gdy wchodzę do C.H i widzę dookoła wielkie i kolorowe SALE SALE SALE to mój mózg traci zdolność logicznego rozumowania. Na pewno pochwalę się moimi wyprzedażowymi łupami w kolejnym poście, jednak dzisiaj chciałabym Wam pokazać co ostatnio wpadło w moje ręce. 
Od dawna szukałam ładnego i  praktycznego wieszaka na biżuterię, jednak zawsze, musiało znaleźć się jakieś "ale". Buszując w new looku w moje ręce wpadł coś co spełniało moje wszystkie wymagania.
Wieszak na biżuterię, który swoim kształtem przypomina paterę na ciasto. Nie zastanawiałam się nawet przez chwilę bo zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Idealny kolor, piękne wykończenie w romantycznym stylu i funkcjonalność w jednym. Niestety sprzedawany był w "kawałkach" do samodzielnego złożenia i trafił mi się jakich wadliwy model. Po rozpakowaniu 2 części były już ułamane, na dodatek górna część jest krzywa. Trochę mnie to zniechęciło na samym początku, jednak gdy zawiesiłam biżuterię nie rzuca się to w oczy. Jutro kupię jeszcze kropelkę, dokleję brakujące elementy i wtedy wszystko będzie już tak jak powinno.

Tak wyglądał mój stary kuferek na biżuterię :

A tak wygląda ten z new looka :





Przyłożyłam do zdjęcia jeden z ułamanych elementów. Zastanawiam się czy dokleić go. Z jednej strony gdy go brakuje to ten bolec jest idealnym miejscem do trzymania pierścionków, jednak z drugiej dodaje jeszcze więcej uroku jest taką " wisienką na torcie" ;)


Teraz gdy mam już wymarzony wieszak, pozostaje mi tylko powiększanie mojej kolekcji biżuterii. A te wyprzedaże na pewno skutecznie mi w tym pomogą ;) Pierwsze co jak wchodzę do sklepu to idę na świecidełka i nigdy nie wychodzę z pustymi rękoma.

Największym minusem stojaka jest brak miejsca na łańcuszki itp. a w mojej kolekcji jest tego najwięcej. Niestety górna część jest zbyt blisko dolnej, aby powiesić tam łańcuszki, dlatego dalej będę szukać osobnego stojaczka dla naszyjników. Wyprzedaże temu sprzyjają :)
Do usłyszenia niedługo :*

1 komentarz:

  1. Piękne wyczarowałaś wieszaki, ten drugi podoba mi się najbardziej. :)

    OdpowiedzUsuń