poniedziałek, 7 stycznia 2013

Sierotka


Ponieważ osoba, która zarezerwowała kruszynkę, wycofała się na chwilę obecną jest ona sierotką. Bardzo się cieszę, że zostanie ona u mnie dłużej, ale mam nadzieję, że szybko znajdę dla niej nowego, odpowiedzialnego właściciela bo tak jak już wspominałam jest ona wyjątkowym jeżykiem. Chciałabym żeby jak najszybciej opuściła mój dom, jestem w niej zakochana po uszy, a jeśli zostanie ze mną dłużej niż powinna to ciężko będzie mi się z nią rozstać. Naprawdę trudno jest nie przywiązywać się do jeżyków, którym towarzyszysz od pierwszych dni życia., dlatego zawsze staram się znaleźć im dom w moim mieście albo okolicach, żebym mogła mieć stały kontakt z nowymi właścicielami i żeby mogła swoje jeżyki odwiedzać.


A na chwilę obecną moje łóżko wygląda tak :
 Sesja zbliża się niemiłosiernie ! Dzisiaj walczę z botaniką i jest to trudna walka. Przez najbliższe 4 tygodnie te książki i notatki zapewne nie znikną z mojego łóżka. Muszę nauczyć się spać na " mniejszej połowie " :)

1 komentarz:

  1. To bardzo przykre jeżeli ktoś najpierw rezerwuje a w ostatniej chwili zrezygnuje... :( Podobnie jest z moimi jeżami np. Elenka była aż trzy razy zarezerwowana...

    Mi został już tylko jeden egzamin, wszystko inne pokonane! ;)))

    Powodzenia i owocnej nauki ;)

    OdpowiedzUsuń